26 Νοε 2007

Μου τη σπαέι:

  • Που ενώ έχω γράψει τον τίτλο ένα λεπτό πριν, έπρεπε να ξεκολλήσει το pc μου που βρίσκεται άσχημη κατάσταση - ελπίζω να ζήσει.
  • Που ο κολλητός μου στο μάθημα βγάζει ένα ένα τα στυλό του και προσπαθεί να διαλέξει με ποιο θα γράψει στις Πανελλήνιες.
  • Η απειλή του πατέρα μου πως θα βγάλει την οθόνη του υπολογιστή "γιατί δεν έχεις χρόνο για τέτοια - αυτά θα τα κάνεις όταν γίνεις (?) φοιτητής".
  • Το ποιηματάκι μια- χρονιά- είναι- θα- περάσει- και- θέλει- θυσίες- μετά- όμως- θα- είσαι- αραχτός.
  • Που ο Λαζόπουλος ευθύνεται που χάνω τα "Υπέροχα Πλάσματα".
  • Που το επόμενο Live με το συγκρότημα αργεί να έρθει λόγω υποχρεώσεων.
  • Η διαφήμιση της Cosmote που ο τυπάς λέει στη χαζογκόμενα: "Θέλω να πάμε σπίτι μου οι δυο μας τώρα" και η άλλη πολύ φυσικά απαντά "Έχεις Cosmote".
  • Που η παράσταση Ζελόβ της εκπληκτικής θεατρικής ομάδας AbOvo παίζεται μόνο Δευτέρες και Τρίτες και δεν προλαβαίνω να τη δω.
  • Ο μπογιατζής που βάφει καναρινί την πολυκατοικία (έλεος), ο οποίος χωρίς δεύτερη σκέψη τίναξε την κάφτρα από το τσιγάρο του στο πάτωμα του δωματίου μου.
  • Που μόλις άρχισε να χειμωνιάζει εξαφανίστηκαν από την τηλεόραση όλες οι εκπομπές telemarketing. Θέλουμε πίσω το Ultimate Chopper, το Nicer Dicer, και τον κίτς-μαύρο-φουσκωτό- άβολο καναπέ.

1 σχόλιο:

JoaN είπε...

Μου τη σπάει που όταν κάποιος αργήσει ένα λεπτό στο ραντεβού αμέσως αρχίζουν οι αναπάντητες, τα τηλέφωνα κ τα σμς.
Μου τη σπάει όταν ο αργοπορημένος έχει περάσει ατομικό ρεκόρ και έχει στήσει κόσμο πάνω από μισή ώρα, δεν σηκώνει τηλέφωνα.
Και άλλα παρά πολλά μου τη σπάνε τελικά… χμ χμ
-Τσαλίμια κάνει μωρέ, προτείνω φροντίδα και προδέρμ
-Αχαχαχα ο κολλητός μου θύμισε σκετς του μίστερ Μπιν
-Τστς μεγάλο θέμα αυτό…
-Και το ποιηματάκι: να-δεις- που-θα-λες-που-πήγαν-τα-χρόνια –του-σχολείου –και- θα- θες- να- ξαναγυρίσεις- πίσω. Εξίσου χαζό.
-_
-Το καλό πράγμα αργεί λέγαν οι παλιοί.
-Γιατί το «Είναι ωραία να έχεις δικό σου σπίτι» τι σου λέει;
-Όντως άσχημο αυτό.
-Καναρινί ε; ποιος το επέλεξε!!!?!?!?!
-Αχαχαχα έχεις ένα δίκιο αχαχαα

Και του τη σπάει, του τη σπάει, του τη σπάει πιο πολύ, να βλέπει να πονάει και το τραβάει κι εκείνος μέχρι αίμα να βγει σαλαλα