24 Νοε 2010

Άην Τσβάη Πολιτσάη

H θέα από το διαμέρισμά μου είναι half as spooky απ' την εμπειρία μου.
Οκ. Γκρινιάζω πάντα. That's my thing. Αλλά αυτή τη φορά θα με συμπονέσετε, είμαι σίγουρος. Είμαι στο ωραιότατο >20τμ σπιτάκι μου στο Μούνχεν. Βλέπω How I Met Your Mother στο PC και η ώρα έχει πάει 4:30 πμ (λίαν εθιστικό το HIMYM, να το προσέξετε). Όταν ξαφνικά,

ΜΠΖΖΖΖΖΖΖ
χτυπάει το κουδούνι της πόρτας. Τέσσερις. Και μισή. Το πρωί. Βλέπω από το ματάκι της πόρτας κάποιον που μέσα στον πανικό μου μου φάνηκε κάπως έτσι, ενώ μάλλον στην πραγματικότητα έμοιαζε κάπως έτσι.

Ρωτάω μέσα από την πόρτα "Yes, Yes, who is this?"

Αυτός άρχισε να λέει κάτι που μεσ' τον πανικό μου μου ακούστηκε κάπως έτσι: "Eins Zwei Polizei,  Drei Vier Grenadier, Funf Sechs Alte Hex, Sieben Acht Gute Nacht, Ja Ja Ja Was ist los? Was ist das?" 
Οκ, γεγονός, δεν ξέρω Γερμανικά, γι' αυτό και κάθε φορά που ακούω ντόητς μου θυμίζει το γνωστό άσμα. Στην πραγματικότητα μάλλον είπε κάτι εξ' ίσου ακαταλαβίστικο γιατί υποθέτω ότι ήταν μεθυσμένος.

Το φως στο διάδρομο κλείνει, δεν βλέπω τίποτα, οπότε προσπαθώ να μην κάνω θόρυβο. Μετά από κανα 5λεπτο, μόλις έκατσα πάλι στο τριζάτο μου κρεβάτι

ΜΠΖΖΖΖ
Ναι, το γαμημένο το κουδούνι ξαναχτυπάει.
Εγώ: "Who is it? Who is it? What do you want?". (Ναι το ξέρω, είμαι ότι πρέπει για θρίλερ.)
Αυτός τίποτα. Μούγκα. Στο διάδρομο σκοτάδι. Ξαναχτυπάει. Μούγκα πάλι.
Παίρνω τηλέφωνο έναν φίλο μου που μένει κοντά για ενισχύσεις. Κλείνω το φως και παίρνω αθόρυβα το μεγαλύτερο μαχαίρι που είχα στο συρτάρι, και μετά το αφήνω γιατί σκέφτομαι ότι δεν είναι βολικό.

ΜΠΖΖΖΖΖΖ
Ξαναμαναχτυπάει το κουδούνι. Από το μυαλό μου περνάνε όλα τα επεισόδια από το ΡΕΞ (είναι και στη Γερμανική, μπορούσα να ταυτιστώ καλύτερα), και πηγαίνω πάλι στο κουδούνι για να αντικρίσω ξανά το απόλυτο σκότος.

Εκεί είναι που άρχισα να φωνάζω "WHO IS THIS, WHO THE FUCK IS THIS, WHAT DO YOU WANT, I WILL CALL THE POLICE!"

Όσο σόλαρα στο θρίλερ που έπαιζα, σκηνοθετούσα, αλλά δεν ήλεγχα το σενάριο, χτυπάει το τηλέφωνο.

Ενισχύσεις: "Έλα ρε, εγώ είμαι άνοιξέ μου". Ήταν ο φίλος μου που είχε έρθει για ενισχύσεις και με άκουσε μέχρι τον κήπο. Η τρίτη έκρηξη ήταν άχρηστη γιατί επρόκειτο για του θυροτηλέφωνο που βγάζει τον ίδιο ήχο με το κουδούνι της πόρτας. Βγήκαμε στο διάδρομο δεν υπήρχε τίποτα. Νάδα. Νάθινγκ.

Πώς το εξηγείς αυτό; Τι σταδγιάλα ήθελε κάποιος 4.30 έξω από την πόρτα μου, και γιατί δεν μιλούσε, και γιατί επέμενε, και γιατί νόμιζα ότι μοιάζει με τον Ευλογητό που τραγουδάει το Ein Zwei Politzei? Είναι πολύ δύσκολο να βρει κανείς απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις. And then it hit me.

Θυμάστε το πόστ που κορόιδευα τα chain mails καθώς και τον Κλόουν που άραζε σε σπίτια ανυποψίαστων και σκότωνε κόσμο αβέρτα; Ο κλόουν λοιπόν ήρθε έξω από την πόρτα μου. Στο Μόναχο.

Από αύριο θα κάνω μαθήματα καράτε.

6 σχόλια:

Nan8iela 8keto είπε...

Θα ομολογήσω ότι γέλασα λίγο με το σκηνικό.Σκιάχτηκα όταν επέμενε.Διάβασα και το παλιότερο ποστ με τον κλόουν.Γούρλωσα τα μάτια γιατί τους χέζομαι πραγματικά.Ηρέμησα όταν είδα ότι είναι περασμένες 3 (ώρα ελλάδας).φιου,την γλίτωσα

Theios είπε...

Εδώ είναι 3και10 και ακούω κίνηση στο διάδρομο.

ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ!

Nan8iela 8keto είπε...

εσύ ακούς κίνηση κ εγω φοβάμαι να πάω στο δωμάτιο τώρα.πλασ ότι φυσάει έξω και βαράει η καλαμωτή στο παράθυρο.
έπρεπε να κάνεις το ποστ μέρα μεσημέρι όχι τέτοια ώρα ...

Theios είπε...

Συγγνώμη δεν θα το ξανακάνω! :P

Άρχισε να ουρλιάζεις στην καλαμωτή "XOY AΡ ΓΙΟΥ, ΓΚΟΟΥ ΑΓΟΥΕΗ" και θα φύγει. Worked for me...

JoaN είπε...

axaxaxaxa pikra... k panta opws k sta erga den exei fws sto diadromo! :P den se pisteyoyme. koimh8kes k to eides oneiro ayto ... xoxoxoxo

Theios είπε...

Αχ νατανε θε μου καλύτερα φάρσα, αχ να τανε πρωταπριλιά!

Αλλά δεν ήταν.

Ο γείτονας μου είπε ότι δεν έχει ξανασυμβεί τίποτα τέτοιο στην πολυκατοικία και ότι εγώ έφερα επιτέλους λίγη δράση (= γκαντεμιά)!
:P