13 Φεβ 2011

H Επιστροφή


Έφτασα πάνω στη γέφυρα και χάζευα το ποτάμι που κυλούσε σκοτεινό αργά αργά από κάτω μου. Κοίταξα αριστερά και δεξιά, δεν υπήρχε κανείς, πέρα από μερικά αυτοκίνητα.

Τώρα είναι καλά, σκέφτηκα,
και έβαλα τα λεφτά και το κινητό μου στη θήκη της τσάντας με το φερμουάρ για να μην τα χάσω, και έκανα ένα βήμα μπροστά και έπεσα μέσα στο ποτάμι. Ήταν πιο κρύο απ' ότι φαινόταν απ' τη γέφυρα, αλλά εμένα με ένοιαζε να κοιτάξω να σε βρω. Ένοιωσα κάτι στον ώμο μου και ήσουν εσύ. "Με τρόμαξες, βλαμμένο" σου είπα, κι εσύ χαμογέλαγες. Δεν μπορούσες να με ακούσεις, μόνο είδες τις φωτεινές μπουρμπουλήθρες που έσπασαν το σκοτάδι όταν προσπάθησα να σου μιλήσω, και μου χαμογέλασες.

Με έπιασες από το χέρι και το ποτάμι μας παρέσερνε αργά και αθόρυβα. Ο κόσμος από πάνω φώναζε, προσπαθούσε να σου μιλήσει, και να πείσει και τους άλλους στη στεριά ότι προσπαθεί να σου μιλήσει. Εγώ απλά σου κρατούσα το χέρι και εσύ χαμογελούσες. Και το ποτάμι παρέσερνε μουλιασμένες φωτογραφίες, μουλιασμένα σημειώματα και κάρτες που είχαμε ανταλλάξει, μουλιασμένα πίξελς που σου ανήκαν. Και άλλοι άνθρωποι κυλούσαν στο βάθος, είχαν πέσει από τις άλλες γέφυρες που ένωναν τους ανθρώπους αλλά γκρεμίστηκαν απότομα και βρέθηκαν και αυτοί να κυλάνε ήρεμα στο ποτάμι.

Μου έκανες νόημα ότι έφτασα κοντά στο σπίτι μου, και με αγκάλιασες βιαστικά κι εγώ πάλι προσπάθησα να σου πω "πότε θα σε ξαναδώ;". Γέλασες σαν να σου είπα κανένα ανέκδοτο, και με άφησες να βγω από το ποτάμι.

Έξω άρχισα να ξεπαγιάζω ακόμα χειρότερα, πήρα ένα ταξί, έδωσα στον ταξιτζη 5 μουλιασμένα ευρώ και επέστρεψα στην αφόρητη ζεστασιά του σπιτιού μου, που είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου.

Και τώρα με τα χέρια μουλιασμένα από το ταξίδι βραχυκυκλώνω όσους δεν βούτηξαν από τη γέφυρα, όπως βραχυκύκλωσα κι εγώ όταν έκανα την πρώτη μου βουτιά εκεί μέσα, και σου υποσχέθηκα να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, πριν με παρασύρει και εμένα το ποτάμι.

2 σχόλια:

Ε.Σ είπε...

την επόμενη φορά άσε πίσω λεφτά και κινητό.. θα 'ναι εντονότερη η αίσθηση της ελευθερίας στην "ελέυθερη πτώση" ;)

Theios είπε...

Θα το φροντίσω. Μια βουτιά συχνά πυκνά βοηθάει στην επικοινωνία που υπό κανονικές συνθήκες είναι ανέφικτη...

Άσε που είναι μεγάλη μανούρα να στεγνώνω το κινητό με το πιστολάκι.