22 Νοε 2007

Με ξαναβάφτισαν (και αυτό είναι το λιγότερο)

Το τελευταίο πράγμα που επιδιώκω είναι να δημοσιεύονται άρθρα από το Blog μου στον τοπικό τύπο.
"Μα δεν χαίρεσαι που αυτά που γράφεις γίνονται ευρέως γνωστά?" -θα μου πείτε...Υπο κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να με ευχαριστεί, αλλά δεδομένου οτι στην εφημερίδα γράφτηκε "Ο δεκαεπτάχρονος Θοδωρής έχει ένα ενδιαφέρον blog(?!)". Όπως καταλαβαίνετε δεν με λένε Θοδωρή... Αν τα διάβαζε αυτά ο παππούς μου θα έτριζαν τα κόκαλα του από τον τάφο! Φυσικά δεν με πείραξε το όνομα, απλά είναι το κωμικοτραγικό της υπόθεσης...

Το θέμα είναι οτι το άρθρο που δημοσίευσαν το οποίο έχω αποσύρει εγώ ο ίδιος από το blog μου πριν κυκλοφορήσει η τοπική εφημερίδα (9 Νοεμβρίου). Αυτό επειδή έψαξα περισσότερο τα πράγματα (Μάθημα 1ο: εξακριβώνουμε τις πληροφορίες μας) και ενημερώθηκα ότι τα γεγονότα δεν εκτυλίχθηκαν όπως τα περιέγραφα, αλλά υπήρχαν ανακρίβειες. Τώρα πλέον ξέρω ότι πρώτα ψάχνω, και μετά δημοσιεύω. Το μάθημα το πήρα από το πρώτο κι ολας post μου. Οι "δημοσιογράφοι" όμως της τοπικής εφημερίδας, τόσα χρόνια στην δουλειά και δεν έχουν μάθει τίποτα ακόμη.

Επιπλέον, δημοσίευσαν χωρίς την άδειά μου.Πρώτα ρωτάμε κύριοι (μάθημα 2ο: ζητάμε άδεια)! Και δεν το λέω σαν να μου κλέψατε τα πνευματικά δικαιώματα, ούτε γιατί είμαι "ψώνιο". Το λέω επειδή δημοσιεύσατε ένα άρθρο, που ο ίδιος είχα κρίνει πως δεν με εξέφραζε πλέον διότι περιείχε ανακριβές περιεχόμενο, γι' αυτό και το αφαίρεσα!

Δεν επιθυμώ λοιπόν ούτε το πραγματικό μου όνομα να δημοσιεύσετε, έστω και αν το βρείτε. Απλά καλό θα ήταν, πριν δημοσιεύσετε την εφημερίδα σας να εξακριβώνετε τις πληροφορίες σας.Αν θέλετε όμως πάρτε μια φωτογραφία μου, μήπως σας χρειαστεί!
Θεόδωρος Μπλογκόπουλος (με ένα "λ")

Δεν υπάρχουν σχόλια: